Arigatok anda semua ! :)

Tuesday, February 15, 2011

Yeay ! Die Dah Update ! :D

Ini entry bodek. Harap maklum. Hakhak !

Takde laa. Aku jujur & ikhlas masa taip entry ni ok. Tiada yang benar melainkan benar-benar belaka. Ekceli , dah berjanggut aku tunggu Inchik Zack ni update blog die . Berbulan-bulan jugak laa die tak update blog . Tetiba petang tadi beliau telah mengupdate blognya ! Alahai , alangkah gumbira hatiku ini. Kehkehkeh. Aku ni minat amet tamet dengan blog Realiti Konspirasi die tu . Terbaek wa cakap lu ! Tak paham ek amet tamet tu apa ? Alaa, maksud die macam minat sangat-sangat la . Tu bahasa jawa . Belajar dari member aku si Fadz la ni . Hahaa . Ok,pasal blog Inchik Zack tu balik. Aku selalu jugak berblogwalking ni tapi jarang betol nampak blog Inchik Zack kat blog orang. Tak banyak blogger yang letak blog si Zack ni kat list blog yang diorang suka nak terjah. Padahal follower Inchik Zack ni dah 17127 kot ! Bapak laa banyak . Fuhh ! Tapi blog die memang superb pun . Die selalu lukis katun-katun comel pastu entry die pun gempak-gempak. Senang cite memang perfect laa !

Ni laa tuan punye blog. Dah berpunya ok ! Takyah nak gatal. Hakhak !

Sikit pasal Zack Zuhairi ni , Dio ni student engineering kek Jopun sano tu. Oghang kampung den kek Somban tu ha . Hehee. Nak bangga sikit laa sebab die orang nogori. Wakakaa.  Apa yang aku suka sangat kat blog die ni sebenarnya sebab bahasa die tu macam dekat je dengan kita and seolah-olah die tengah cakap dengan kita. Tu aku feeling sorang-sorang laa. Orang laen i dok no. Kehkeh. Lagi satu entry die pun berisi. Takde laa asyik nak luah perasaan je macam sesetengah blogger kan. Ok laa, penat dah bodek Inchik Zack. Kena belanja aku Char Kue Teow ni Zack ! Hahaa . Kalau korang curios sangat nak tau sapekah gerangan jejaka yang aku dok puji melangit ni moh le kita terjah blog beliau Realiti Konspirasi . Copek ! Barang baek aku promote ni ! :D


p/s : Mintak ampun En. Zack sebab cilok pic hang kat Fb . Hehee :p

No comments:

Post a Comment