Arigatok anda semua ! :)

Saturday, February 5, 2011

SeRiUs !

Assalamualaikum .

Nak cakap taip sikit ni . Sekarang dah pukul 3.20 pagi . Kenapa aku tak tido lagi ek ? Kan bagus kalau aku tak tido sebab buat assignment yang melambak-lambak tu . Takpun buat report amali yang dah lama merayu suruh aku cek cek cekidaud diorang . Tapi kenapa blog jugak yang aku bukak ? Kenapa Facebook jugak yang aku cekidaud ? Takpe , aku tak suruh korang fikir pun sebabnya . Sebab aku pun tak boleh nak fikir . Ini kan pulak korang yang takde kena mengena dengan kepala otak + kemalasan aku ni . Ok , aku dah terlalu jauh terpesong dari kehidupan realiti ni . Maka dengan ini beta isytiharkan bahawa mulai esok , eh salah , mulai siang nanti sampai ke malam , aku taknak bukak blog + facebook . Aku nak belai-belai dulu assignment tercintaku . Kalau aku bukak jugak aku akan dapat buasir . Ini serius . Jangan nak perlekehkan kemampuan aku untuk sahut cabaran ni . Orait , sehingga bertemu semula lusa nanti . Selamat malam pagi kalian !















*WWuUaaAAA !!!!!! Nak blogwalking lagi !!!!!!! T____T

No comments:

Post a Comment