Arigatok anda semua ! :)

Friday, February 4, 2011

5 Fakta Tentang Saya 5 Fakta Saya Tak Suka !

Ehem-ehem ! Nak maju setapak ni . Boleh tak ? Hehee ..

Baru semalam aku join group Kami Si Blogger kat Fb . So, nk join laa penyertaan yang diorang buat ni . Saje takde koje . Al-kisahnya pasal tajuk kat atas tu . Tanpa membuang masa lagi mari kita cek cek cekidaud 5 Fakta Tentang Saya 5 Fakta Saya Tak Suka !

5 Fakta Tentang Saya !


  • Satu-satunya nama dalam family yang takde pangkal depan . 2 orang akak aku ade Siti & Nur kat depan nama diorang . Adik aku pun ade Mohammad kat depan . Tapi aku ? ATIKAH sahaja ok ! T_T
  • Gemok ! Ye, aku mengaku pasal ni . Dalam gambar nampak fotogenik je tapi hakikat yang sebenar aku ni GEMOK . Sobss sobss .....
  • Sangat penyabar . Betol , tak tipu punye ! Macam mane teruk pun orang buat kat aku paling-paling pun aku nangis je . Tak sampai hati kot nak pegi serang . -__-
  • Memiliki hidung yang mancung . Hikhik ~ malu laa plak nak cakap pasal ni tapi tu laa yang 1st skali orang nampak kat aku . Padahal aku rasa lebih kurang je hidung aku dengan orang laen .
  • Sangat suka beli baju even susah gak nak jumpa yang sesuai . Baju aku memang sikit , korang tengok pun mesti simpati dengan aku . Hakhak ! Tak tau laa mana pegi baju-baju yang aku beli tu . Balik-balik pakai yang sama jugak . Adess -___-

5 Fakta Saya Tak Suka !

  • Tak suka orang yang kecoh-kecoh macam laa dia sorang je yang hidup kat planet Bumi ni . Grrr ~ Tension seyh kalau jumpa orang macam ni . Tak bole ke buat rilek je ?
  • Tak suka makan lauk yang manis-manis . Nak terloya kalau makan . Bagi aku lauk kalau tak pedas memang tak nikmat mau makan . Tak percaye ? Cubalah ~
  • Tak suka tengok perempuan yang terhegeh-hegeh kat lelaki . Hello ! Tak perlu laa nak bergantung sangat kat lelaki . Kita perempuan pun boleh hidup laa . Tak mati pun kalau takde lelaki dalam hidup . Sunyi je laa kot sikit . Hehee ~ 
  • Tak suka dengar lagu yang jerit-jerit tu . Especially lagu English laa . Lagu Melayu stakat ni bole telan lagi kalau jerit-jerit .
  • Tak suka orang yang hipokrit . Depan kita cakap laen , blakang kita putar 360 darjah pulak . Apekejadahnya sume tu ? Tak paham betol aku .

5 Mengenai Kami Si Blogger !

-----> Saya suka Group Kami Si Blogger kerana :

  1. boleh kenal dengan blogger-blogger laen .
  2. boleh tukar pendapat & mintak tolong dengan blogger-blogger otai
  3. boleh mempromote blog Chokot Cakap yang hampeh ni -____-
  4. boleh hilangkan bosan & isi masa lapang dengan borak-borak with other blogger .
  5. group ni sangat sempoi ,cool & senang nak communicate dengan blogger laen tanpa banyak soal !
Okeh , Done ! Tu je yang otak aku mampu bagi stakat ni . Oleh itu , apa tunggu lagi ?




(^____^)

No comments:

Post a Comment