Arigatok anda semua ! :)

Monday, February 7, 2011

Assignment + Report = Sewel -__-

3 entry aku kat bawah ni sume pasal join segmen blogger laen kan ? Dah macam hape dah blog ni . Hehee ~ :p

Ekceli , aku tak bole nak update blog selalu sangat laa . Sebabnya adalah REPORT MELAMBAK SAMPAI DAH TERMUNTAH !

T___T

Benci betol laa . Kalau laa aku rajin sikit masa cuti CNY aritu ,mesti skarang dah boleh rilek makan honey stars sambil tengok Vampire Diaries kan ? Ni tak , esok nak hantar malam ni baru tergedik-gedik nak siapkan report amali sume tu . Dah laa banyak ok ! Satu hape pun tak stadi lagi ni untuk test . Kang hari Rabu nanti baru laa nak tengok nota . Tu pun tah ade ke tidak tak tau laa . Aku lupe dah mana aku campak nota tu . Haisshh -___-
Teruk betol laa perangai . Bile nak hijrah jadi baek ni Tikah oii ? Okeh , penat laa marah diri sendiri ni . Karang aku buat jugak balik . Baek takyah kan ? Hehee ~

Sekarang dah nak dekat pukul 2 pagi . Esok kelas pukul 8 pagi ! Doa-doa laa aku boleh bangun ye esok . Al-maklum laa dah biasa sangat time cuti bangun lambat. Sampai ketemu lagi . Adios , amigos ! :D

No comments:

Post a Comment