Arigatok anda semua ! :)

Thursday, March 17, 2011

Cannot Stop Laughing ! Help ! :D

Maybe ada yang akan cakap aku dah ketinggalan , lembap or whatever la. Tapi aku tak peduli. Aku nak jugak story pasal 2 ketul mamat yang dah menceriakan hari-hariku yang suram muram ni. Cewaahh ! Haha. Guess what ? It's Anwar Hadi & Mat Luthfi laa ! Hehee. Ekceli, aku dah lama tau pasal mamat 2 ketul ni (sori sebab aku menggunakan kata nama yang salah. itu memang hobi saya :p) , tapi sebab aku ni takde berukband so tak dapat la nak cekidaud siapakah gerangan mereka-mereka tu. Yelah , mana boleh akses YouTube pakai U-spot. Kalau boleh dah berjuta lemon lagu aku download dah. Hehee. 

            Okeh , back to our topic. Tadi member aku si Yus ni pegi keluar , so aku pun nak la pinjam berukband dia sebab line u-spot macam haram 2-3 hari ni. Tengah elok-elok search kat google pasal esaimen and sambil tu berfesbuk , tetiba aku tergerak pulak nak check siapa Anwar Hadi & Mat Luthfi yang blogger-blogger dok puji sangat kata best gila tu. Dalam kepala hotak aku ni dulu dah terbayang rupa si Anwar ni tak berapa nak hensem + umur maybe dah tua sikit . Yang si Mat ni pulak aku bayangkan sama jugak tak berapa nak hensem + gemok + educated gitu. TETAPI ! Setelah kajian dilakukan di YouTube, ternyata ramalanku salah belaka. Dua-dua tu hensem + comel ok! OMG !! Si Anwar tu tak tua pun. Remaja lagi la yang pastinya. Plus dia hensem okeh and pandai speaking pulak tu. Mat Luthfi ni pulak mana ade gemok! Keding je kot. Tapi rupa dia sejibik macam coursemate aku, Kecik. Dia pun memang kecik jugak cam Mat tu. Padan sangat la korang dua. 

           Tapi aku kagum + respect gila kat Anwar Hadi tu la. Kalau tengok muka dia macam budak biasa je. Sekali dia speaking london weyh ! Tekezut aku dengar english dia fluent gila. Memang hebat la. Tapi time dia cakap utara takde la nampak macam orang yang boleh speaking english dengan baik. Bila dia tuka je cakap omputeh terus cair taik telinga aku. Aku suka la cara dia cakap ! Wah , sape laa yang bertuah jadi bini dia nanti kan ? Mintak-mintak Atikah la kan. Hehee. Cerah masa depan kot kalau dapat dia tu. Kehkeh. Ok, stop tikah. Jangan nak tunjuk sangat kemiangan kau tu kat sini . Buat malu kaum je. Orait la. Aku nak share sikit video pakwe Anwar Hadi aku dengan Mat Luthfi aku jugak . Both are mine. So u girls out there , stay aware from them ! Heeee ~


Aku taktau la korang boleh tengok ke tidak video ni. Kalau tak boleh tengok terpaksa anda klik link kat bawah ni dan tengok sendiri kat YouTube. Sebab bila aku try bukak tadi tak boleh. Sori, i memang bengap sikit pasal benda-benda camni  =_=''




Yang ni pun sama. Kalau tak boleh tengok klik je lah kat link bawah ni. Haish , tek reti letak video terhegeh-hegeh nak letak jugak. Pastu tak boleh tengok. Bikin malu la kau tikah.            -__________________-


Tu je lah ek. Alah, korang sume mesti dah tengok kan. Bukannya heran pun aku letak video ni. Takpe-takpe. Aku tau la aku je yang tertinggal komuter tapi do i care ? Not at all . Heheee. Yang penting aku hepi. 

Adios , amigos . Assalamualaikum~ :)

No comments:

Post a Comment