Arigatok anda semua ! :)

Sunday, January 16, 2011

Tikah Dah Gila Oiii !!

Fuhh ! Berkulat dah blog ni....Bau pun dah masyukk ! Hai,,ape nak buat...Orang ade blog kau pun sebok nak buat...Tapi tak reti-reti nak update....Hampeh sungguh ! :p


Actually , aku nak meluahkan something ni.....Kenape sejak 2,3 menjak ni aku rase laen macam ?? Seingat otak aku yang bergeliga ni, takpenah pulak aku jadi macam ni....Betol ke ape yang aku rase ni or aku je yang ngade-ngade nak rase...Haishh ! benci laa macam ni....Benda-benda ni suke sangat menyemak kat kepala hotak aku ni...Tak boleh nak buang...WaAA!!!Macam mane ni ?? Sori laa sebab takcakap ape yang aku rase kat sini tapi aku pun macam tak sanggup je...Ishh ! Ape yang aku melalut ni ??? Haishhh ! Stress berat laa macam ni......Apesal jadi macam ni ?? Aku nak macam dulu !! Ishhh ! Gile pulak dah aku ni...Adesss !Hari-hari jantung aku ni dupdap-dupdap je kejenya....Pulak tu bukan rentak macam biasa tapi macam-macam genre dah.....Sumpah aku takpenah rase macam ni tapi kenape perlu rase macam ni ??? UwwWaAAA !!! Kenape aku pulakk ????? Please laa back to normal cik Tikah oii !! 





**dah lame tak update tetibe jadi sewel macam ni...mintak ampun ye sume :((**

No comments:

Post a Comment