Arigatok anda semua ! :)

Wednesday, November 10, 2010

KeSeRaBuTaN MeLaNdA !!

Esok paper Account ! 2nd paper aku untuk final exam ni . Ye ! FINAL EXAM ! haish , pening bet0l aku nak membaca sume-sume nota ni . Tapi naseb baek laa kebanyakan lecturer kitorang dah bagi tips-tips untuk final ni. Kalo tak memang hancuss laa . Hehe ~ :p

Lepas esok , ada lagi 4 paper aku nak kena struggle . Target sem ni kalo boleh....................kalo boleh laa kan..tak boleh takpe laa :p . Aku nak dapat Dekan sem ni . Tinggi betol cita-cita tu kan ?? Hee~ tapi tak salah kan kalo kita tau kemampuan kita & kita yakin dengan kemampuan sendiri ? So , disebabkan tu laa aku kena study bet0l-betol . Semoga Allah memberkati usaha-usaha aku &dipermudahkan waktu nak menjawab soalan nanti . Aminn~

3.75 ! Just wait & see !

**sayu hati bila tiba-tiba teringatkan dia . hanya Al-Fatihah yang aku mampu beri  T_T**

No comments:

Post a Comment