Arigatok anda semua ! :)

Wednesday, October 27, 2010

PiCcA TiMe !!

                  Orait ! Hari ni aku nak share sikit la pic-pic sepanjang aku kat UPMKB ni . bila fikir-fikir balik aku bersyukur sebab takdapat matrik dulu . Even aku cuma ambik diploma je sekarang ni , tapi pengalaman yang aku dapat kat sini tak mungkin boleh jumpa kat tempat lain taw . Hurmm, aku taknak membebel banyak-banyak lagi , so jemput laa tengok saat-saat gila aku dengan kawan-kawan ni ye. Enj0y yourself ! :)



ni laa rumetku yang terchenta ! :)


terer tak aku ? HAHAA..

masa gi amali kat Miri

makwe-makwe saya ! mMuAaHH ! :D

part of my classmates :)

riang ria kat Pantai Tanjung Lobang, Miri :)

HAHA ! like gila-gila ! :p

Kite Festival ! gempak tak layang-layang kat belakang tu ? hee~

wh0a ! cantik kan ? :)

ni laa makhluk-makhluk yang menyemak kat festival tu . hehe :)

kat Borneo Tropical Rainforest Resort with kumpulan 3 !

Black Porcupine ! menang group terunggul wa cakap lu . HAHA :p

jamuan tenis kat Tanjung Batu :)

yeah ! barbeque ! nyum3 .. :D

DPPM sem 3 ! luv u all ! :)

budak-budak DPPM bersama dengan our lecturer, Dr John Keen Chub0 :)

tu diaa ! saya rock disitu~ hee :p



                      Tu je laa yang dapat diuplode untuk k0rang-korang sume . sikit je tu . nak ikutkan melambak-lambak pic dalam laptop ni tapi takkan nak bagi korang tengok semua kan ? tak dapek la tu jang oii~ hehe :p

                  Hujung minggu ni ada dinner untuk kos DPPM . Temanya The Glamourous Traditional Night ! *nama nak gempak je kan..haha! Nanti aku masukkan gambar lagi ye . Saje nak bagi anda-anda sume jelez . HAHAA ! :p  


Till then , mMuaAhh ! mMuaAhh ! mMuaAhh ! dari saya :)





No comments:

Post a Comment