Arigatok anda semua ! :)

Tuesday, October 19, 2010

oh hati !

asal laa kaw kecik sangat  ?

sikit2 nak sakit . benci tautak ?

kalau hati besar kan senang aku nak control .

ni kecik sangat . baru usik sikit dah terasa .

baru cuit sikit dah sampai meleleh air kat mata.



heyy ! ape kes ni hati ?

tak suka laa kaw macam ni .

lepas ni jadi lagi besar ye .

supaya kalau orang usik pun kaw still boleh bertahan .

supaya bila orang sentuh pun kaw still boleh cool .




oh hati !

dengar baik2 tuan kaw nak cakap ni .

jangan sakit2 lagi tau .

aku taksuka & aku takrela .

macam mane aku nak kuat kalau kaw jadi kecik ?

macam mane aku nak kuat kalau kaw asyik sakit ?

tolong ye hati . dengar cakap aku .



trima kasih~


 p/s : hati aku cantik sikit k0t dari ni ... hee~

No comments:

Post a Comment